星期一, 二月 21, 2011

法克

deng...
is that my problem that if a girl pregnant was she was underage?!
why do i need to remove the video that i post on facebook just because that she was pregnant?!
do i need to be responsible for her??
n just because she was pregnant so i cant say what i wanted to say...
wtf...
you have to think about the outcome before you are having sex with your boyfriend...
you had sex with him and you are pregnant now..
you felt sad when someone said about having sex before marriage is not correct...
so?!
everybody gonna stop saying that??
everybody need to think about your feeling??
fuck...
if you think you cant raise a kid...
so you should go to 7-11 and have a condom before you wanna have sex...
i dont think that a condom will cost you much?!
if you really think that condom cost you much...
then i can tell you that abortion or raise a kid will cost you more...
are you brainless??
just a easy maths u dont know how to count it??
yeah come on and find me...
is my pleasure to teach you how to count it...

abortion?!
baby dont have feeling??
although he/she embryo...
can you guarantee that they really dont have feelings??
can you guarantee that they wont feel sad if they know their parents discard them??
can you?!
wtf...
i just feel like that you are torturing your baby...
deng ni....
they are your babies...
so you wont have any feelings when you are having the surgery??

又吵架?!
干...
我累了...
总是为一些不值得吵的东西去吵
射手需要的是自由你很清楚
你却为了你的朋友干涉我言论的自由
射手最讨厌被管你更清楚
你却为了你的朋友然后让我册掉一首很好听的歌?!
重点是那首歌时你让我找给你的

你知道我想当兽医
你应该知道动物就像婴儿一样是需要细心照顾难道不对吗
当然一个是人一个是动物
可是请想想
堕胎难道跟你虐待宠物有很大分别吗

你爱怎么维护就怎么维护
我无话可说
更不想说

我知道他需要安慰
可是你不可能渴望我去体谅她
更不需要渴望我去迁就她

我就是讨厌堕胎的人
那又怎么样
堕胎绝对是种不人道的行为
你应该为你自己负责任
既然做了就应该去面对
而不是人家必须处处迁就着你
难道没看过堕胎的影片吗
干你
那孩子五官发育也还不完全就这样被强硬的拉出母体
你有想过他是否愿意??
就因为你一时的痛快
你想high
所以就把你的痛苦建立在连五官也发育不全的孩子身上
他妈的
那可是你的亲生孩子
法克

巧克力能让人开心?
我切

我的眉头到现在还是皱着的

1 条评论:

MMC 说...

我看到这篇时,吃着巧克力
看完后也不开心